Як створити успішний бізнес-образ жінки

Бізнес-образ сучасної жінки – це не тільки дотримання ділового дрес-коду і бездоганний зовнішній вигляд, це цілий комплекс професійних якостей, навичок і умінь. Тому щоб створити враження надійної людини і домогтися успіху в бізнесі, необхідно гармонійно поєднувати в собі всі складові іміджу.

«Дрес-код – це кодекс одягу, який дає послання іншій людині про ставлення до власної діяльності. Діловий стиль одягу – це стиль впевненої, професійної людини, яка займається розвитком бізнесу та кар’єри, а не влаштовує своє особисте життя в процесі роботи, як багато жінок», — підкреслила бізнес-тренер, міжнародний коуч ICF Оксана Марусич.

Імідж – це мистецтво керувати враженням

Тому щоб створювати враження розумної, надійної, організованої людини потрібно подивитися на себе і поставити запитання: на мене можна покластися? Мені довірятимуть? Перш ніж йти в офіс, на переговори, потрібно задати собі питання – наскільки я відповідаю стилю ділової жінки?

«Якщо говорити про імідж, була чудова цитата Эрвинга Гоффмана, який сказав: «Імідж – це мистецтво керувати враженням». Так от, жінки досить часто забувають про те, яке враження вони справляють», — зазначила бізнес-тренер.

Зовнішній вигляд

Для успішної кар’єри, звичайно, найбільш важливі професійні навички, але тільки цього недостатньо. «Щоб бути дійсно значущим, потрібно вміти себе подати. У вас є всього кілька секунд, щоб справити позитивне враження, сформувати потрібну вам емоційне ставлення, інакше шанси на успіх мінімізуються. А починається сприйняття людини, як всім відомо, саме з зовнішнього вигляду», — говорить директор по закупівлі шопінг-клубу LeBoutique Катерина Коптєва.

За її словами, для створення стильного образу, перш за все, потрібно об’єктивно оцінити свої плюси і недоліки. Визначтеся, які кольори вам личать, які фасони одягу і силуетні лінії грамотно підкреслять переваги. Підберіть найбільш вдалу зачіску і макіяж. Останні повинні виглядати максимально природно. Слідкуйте за своїм зовнішнім виглядом і не допускайте ні найменшої недбалості.

Звертайте увагу на парфумерію. Віддавайте перевагу свіжим, легким і ненав’язливим ароматам. Солодкі та важкі жіночі парфуми можуть подобатися вам, але не всім навколишнім. Тим більше, що такі варіанти актуальні для вечора. Для денного використання підійдуть туалетна або парфумована вода з вишуканим, але ледь вловимим букетом.

В одязі звертайте максимальну увагу на якість. Помилково вважати, що чим дорожче — тим краще. Серед демократичних торгових марок легко можна відшукати вдалі моделі.

«Діловий стиль часто асоціюється з нормами суворого дрес-коду. Але це не зовсім так. Все залежить від корпоративної культури компанії. Наприклад, стиль одягу співробітників банку кардинально відрізняється від стилю топ-менеджерів ІТ-компаній. Але якщо в компанії не передбачений дрес-код, не означає, що можна надягати що завгодно. Недоречні яскраві принти, помітні прикраси, розсипи страз. Зайвий декор навіть дорогий одяг може перетворити на повний несмак. Загалом, завжди краще формувати лаконічні образи», — рекомендує Катерина Коптєва.

Від того, як виглядає жінка, залежить як підуть переговори. Це зовнішня картинка, у вас не буде другого разу справити перше враження, пояснює Оксана Марусич. Часто кажуть, що перше враження буває оманливим. Ні! З першого погляду людина визначатиме хід своїх думок з вами в процесі переговорів. Як мінімум, вона вже знає, з чого почати.

«Жінка, яка вбралася незрозуміло на який захід, яку реакцію викликатиме? Швидше за все, некомпетентність, невпевненість в собі, недоречним виглядом вона відволікає від теми переговорів. Більш того, це означає, що у неї немає смаку, а якщо вона виглядає недоречно, значить, вона економить на собі. Як можна говорити про якісь дорогі угоди, якщо жінка, в першу чергу, економить на собі. Тому, правила гарного враження дуже важливо не тільки знати, а й застосовувати в повсякденній практиці», — підкреслила вона.

Тренди ділової моди

Офісний дрес-код накладає суттєві обмеження, але навіть у вузьких рамках залишається місце і для трендів, і для прояву своєї індивідуальності, що дуже важливо. Наприклад, хрестоматійний «білий верх — чорний низ» виглядає нудно.

Céline: Деловая женщина

«Консервативним особистостям можна сміливо розбавляти свій гардероб завжди актуальними принтами — клітинка, горошок, ніжний квітковий малюнок, смужка. У кольорах віддавайте перевагу традиційним бежевому, сірому, чорному, темно-синьому і шоколадному. Чудово і дуже жіночно виглядають зефірні відтінки. У тренді також сонячно-жовтий колір і життєрадісний помаранчевий у багатьох варіаціях. Але підходить він тільки для жакетів, тому костюм такого кольору краще не вибирати. Інша частина комплекту повинна залишатися нейтральною», — радить Катерина Коптєва.

Також експерт додала, популярні подовжені жакети та моделі over size, які добре комбінуються з вузькими брюками або джинсами. Для будь-яких обставин доречні жакети «на запах». Крім зручності, величезна перевага таких моделей – наявність пояса, який додасть силуету жіночних обрисів, виділивши лінію талії.

Суворі костюмні ансамблі розбавляйте жіночними деталями, наприклад, шийною хустинкою або шарфом з легкої тканини.